Teraz jest Pn 26 sie, 2019

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt 16 wrz, 2014 
Offline

Dołączył(a): N 16 wrz, 2007
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Sądzę, że tak - Moonbase czeka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 16 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 27 gru, 2011
Posty: 69
Lokalizacja: Drugi biegun planety Alpha...
Choc jak znam zycie, nic nie wypali xd

_________________
She's raising feelings cutting like a knife,
she's pouring fire into my liquid life,
There's no escaping from her mysteries...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 17 wrz, 2014 
Offline

Dołączył(a): N 16 wrz, 2007
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Tak, tym razem rzeczywiście możemy wypaść blado, bo parę nagrań już podobno jest


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline

Dołączył(a): Śr 15 wrz, 2010
Posty: 177
Lokalizacja: Gdańsk
I jak było? Napiszcie coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 03 wrz, 2007
Posty: 118
Lokalizacja: NORGE
Ja nie mogę; życie napisało swój scenariusz; wszystko dograne i niestety ZONK; piszcie SZCZĘŚLIWCY którzy byliście.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Porównania to 1sze slowo które sie cisnie na usta !

Paryz vs. Praga

Praga byla zorganizowana z rozmachem. concert w Palacu "Zofin" na wyspie na Weltawie.Z audiowizualizacja która byla znakomta do tego niezle aranzacje koncertowych wykonów I swietna wspólpraca muzyków no I afterparty.

Jedyny minus to niestety wokal Mariana.Chlopina nie dawal rady przy niektórych kawalkach.Moim skromnym zdaniem jak sie ma 55 lat i nieco nadwagi to nie mozna skakac,hulac i wypelniac wokalem kazda pusta przestrzen bo sie dostaje zadyszki.

W Paryzu nie bylo ani palacu na wodzie ani zarcia ( ino piwo za 4 euro w barze) nie bylo tez jakis specjalnych efektów , nie bylo tez obiecanych gadzetów ale Marian mimo ze ma juz na karku 60 lat i wystapil w kowboy`kach ( a fee !!!) dal na prawde popis wokalny jakiego juz dawno ,dawno nie slyszalem.

Wokalnie i muzycznie bylo wyborowo az zal ze nikt tego nie uwiecznil profesjonalnie jak czeska TV w Pradze.

Sam teatr Du Monde to byla zwykla zapchlono-dekadencka dziura. Paryz tez mnie rozczarowal.

Minusem 30- lecia bylo to ze Du Monde bylo za male na 400 osób max 200 -250 to by bylo kameralnie ale wynajecie nawet dziury w Paryzu kosztuje wiec cos za cos.

Jak chcecie poczuc klimat Alphaville w Du Monde to mysle ze mozna go porównac
do Salt City/USA z 1999r. skromnie na scnie ale pelna profeska!

CDN....

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Zdjecia ma Maniek ,Ela i Eleonora :)

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 11 wrz, 2007
Posty: 392
Lokalizacja:
To ja na razie pochwalę się setlistą. Więcej skrobnę jak dojdę do siebie

Obrazek

_________________
So many adventures couldn't happen today


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 30 wrz, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Moja opinia która wyrazilem juz po wykonie potwierdza sie z tym co pisza na alphaville.dk .

Zreszta mozecie osobiscie posluchac z video jakie nagral wii Marian byl w niebywalej formie wokalnej !!!

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 04 wrz, 2007
Posty: 257
Lokalizacja: Szczecin
Ja się już wyspałam, na razie ciężko opisać odczucia, próbuję poukładać emocje i jak mi się to ułoży w sensowną całość wtedy napiszę. Nie mam niestety zbyt wielu fot z tej "zapchlonej dziury".
Załącznik:
divan du monde.jpg
divan du monde.jpg [ 42.35 KiB | Przeglądane 2269 razy ]

_________________
... but you are always on my mind,
no matter where you go or stay ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
A teraz czas na podsumowanie 1szej czesci set listy:

State of Dreams - Genialny kawalek do zaspiewania wsród fanów co tez uczynil Maniek zanim muzycy pojawili sie na scenie on juz stal wsrod nas.No I potem tylko spiewal a radosc rozrywala go na strzepy.

To byl genialny wstep aby zaczac show !!! zobaczcie sami : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KrDcFq8zis lub : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5YxfZ8J-20

te same zródla sa na http://www.alphaville.dk ale w pelniejszej wersji.

Dlaczego akurat w takiej formie zaspiewal to pytanie do Mr.Buttman`a mysle ze chodzi o tekst ale nie mam czasu wnikac w tresc.

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Ostatnio edytowano Śr 01 paź, 2014 przez Darius, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
"The Jet Set" - bardziej stonowana aranzacja od poprzednich ( salt lake city) znakomicie wykonana - ma klimat !

"Seeds" jest na set liscie a wykonali "Leben Ohne Ende" co niby jest orginalna niemiecka wersja ale tak naprawde dla mnie to dwa rozne songi.

Uwielbiam ten kawalek !!! I choc nigdy przy dziecku po niemiecku to ten kawalek porywa na parkiecie wlasnie w niemieckiej wersji !!!

A tak przy okazj pytanko do mr.buttmana Czy singiel "Seeds" kiedykolwiek sie ukazal? Bo mi chyba uszlo I co to za utwór "Escalator" ? Czyzby wczesna wersja "Elevator"? info za stronka http://www.alphavillenow.com

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
"Still Falls the Rain" kawalek napisany wspolnie z Martin`em Lister z "Crazy Show"

Cos a la tribute to Martin Lister

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 9Ff3ixhGJs


"Romeos" uwielbiam ,uwielbiam i uwielbiam :)

Po wstepie kazdy byl zaskoczony ze to "Romeos" dopiero jak Zloty zaczol "There's a boy
With a little black dog..." kazdy juz wiedzial !!!

Uwielbiam to na imprezie w orginalnej szybkiej wersji ale to byl teatr "Zapchlona Dziura" wiec kilka taktów w dól i tez spiewalismy wino i miód pilismy ( a ja z Elka piwsko)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CTxaxnIaW8

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 03 wrz, 2007
Posty: 482
Lokalizacja: koło wrocka
Darius, to piwsko było niesamowite. Szkoda tylko, że dzięki niemu Maniek posiada jakieś tajemnicze nagranie - ponoć ze mną w roli głównej...
;))))

_________________
... Night!
You can halt your car for an afternoon in Utopia
We shall stop the wars on those afternoons in Utopia...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr 01 paź, 2014 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
"Jerusalem" standart na plus ze wszyscy wyli "...ooooooo Jerusalem...."

Czekam na remaster "Jerusalem"Palace Version

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... kWu4eOrYek

No i nowosc :"The Wine of Astonishment" Muzyka Dave Goodes ,slowa Marys

Dave znakomicie na wiosle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marys super wokal i ta dramaturgia !!! To bylo w sam raz na te teatralne klimaty.

Ale ani slowa czy bedzie na nowej plycie?

CDN...

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Ostatnio edytowano Śr 01 paź, 2014 przez Darius, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL