Teraz jest Pn 26 sie, 2019

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt 31 lip, 2009 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
mozna wytropic Alphaville ..................


Załączniki:
Forever Young.JPG
Forever Young.JPG [ 96.46 KiB | Przeglądane 2440 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 31 lip, 2009 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
a to Gdynia.

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So 01 sie, 2009 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 03 wrz, 2007
Posty: 1074
Lokalizacja: Gdańsk
No właśnie. Miałem w planach zrobić zdjęcie tym plakatom, ale czasu nie było :grin:

_________________
Time is fleeting, you can't stop time
Hearts are beating, cause there ain't no time


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 15 mar, 2010 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Young...........

Miejsce ; Sklep : Maida Vale - London


Załączniki:
Komentarz: Yang Pang
DSC_00020.jpg
DSC_00020.jpg [ 33.03 KiB | Przeglądane 2423 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 31 sty, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
A moze pobawimy sie w skojarzenia?


Załączniki:
Komentarz: "Salvation"
Salvation.jpg
Salvation.jpg [ 31.38 KiB | Przeglądane 2384 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 31 sty, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> A V <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Załączniki:
Komentarz: AVille
Alphaville.jpg
Alphaville.jpg [ 65.03 KiB | Przeglądane 2373 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 08 lut, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
:arrow: :mrgreen: cos z 2ej plyty ?


Załączniki:
Daddy.jpg
Daddy.jpg [ 55.85 KiB | Przeglądane 2331 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 15 lut, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21 wrz, 2007
Posty: 1027
Lokalizacja: Marianowo
pozycja 14
http://www.amazon.de/Best-1990-2010-Del ... 918&sr=1-2

http://www.youtube.com/watch?v=0HNg3kOtPTc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So 19 lut, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
AV - Big in Ben


Pozdro z Londka


Załączniki:
Komentarz: Alphaville - Big in Ben
AVBig in Ben (460x640).jpg
AVBig in Ben (460x640).jpg [ 189.68 KiB | Przeglądane 2262 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 07 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Kolejny niezrozumialy slad AV in London jest byc moze zwiazany z Tite Street na Chelsea

Na tej ulicy mieszkal gosciu ktory maczal palce przynajmniej w jednym nagraniu a mianowicie w "Elegy"


Załączniki:
Komentarz: Tite Street ,Chelsea - London
Tite Street.JPG
Tite Street.JPG [ 91.18 KiB | Przeglądane 2190 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 07 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
............. i nie bylo by w tym zadnej sensacji gdyby ten gosciu nie byl bardzo znany.No wiecie tak na caly ,calutki swiat i po 2gie zyl w latach 1854 - 1900 w Londynie wlasnie na Tite Street

A byl to :


Załączniki:
Komentarz: Mr.Oscar Wilde
Oscar Wilde.jpg
Oscar Wilde.jpg [ 80.96 KiB | Przeglądane 2188 razy ]

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn 07 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Znana wersja "Elegy" zostala zremixowana przez DJ Oscar Wilde ?

Tak przynajmniej twierdzi gosciu pod tym linkiem : http://cgi.ebay.pl/325-ALPHAVILLE-Best- ... 0656965963


Ale nie radze tego kupowac bo to jakis wynalazek nawet nie Made in China raczej Made in Wachock


Tak czy inaczej "Elegy" w tej wersji pojawilo sie nie tylko na Klangwelt ale tagze na skladaku "Electro City 13" ( za E 10.99 na amazon.de) w 2004r.


Spyta ktos dlaczego Oscar Wilde Mix ? dobre pytanie ale nie do mnie moze :arrow: Buttman :mrgreen: choc bylbym zaskoczony gdyby wiedzial.

Pytanie naprowadzajace : czy to jest remixowane przez AV ?

Jezeli tak to ktos wie dlaczego Oscar Wilde Mix.

pozdro.

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 08 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 27 gru, 2007
Posty: 595
Uuu, Darius, wezwałeś mnie do tablicy! No to masz (wyjaśnienie samego Golda):

...there is a little hotel in St. Germain-des-Prčs where I always stay when
I'm in Paris. I did a couple of premixes in my hotel-room on a laptop before
finishing the mix in a professional studio. It was in this hotel where Oscar
died on the 30th November of 1900. Funny enough (or kind of shocking) it was
the 30th November when I did the remix. So I thought it was a proper name.

Czyli nie ma żadnego DJ Oscar Wilde, a jeśli nawet istnieje takowy, to nie ma nic wspólnego z miksem Elegy. A tak na marginesie - Oscar Wilde przewinął się również pośrednio w innym miejscu twórczości Alphaville. Mowa o utworze 'Opium Den'. 'Opium dens' to były miejsca (rzecz oczywiście tyczy się XIX w.), gdzie można było nabyć ten narkotyk, a także od razu spożytkować jego działanie w towarzystwie bezpruderyjnych pań. Przybytki te najszerzej zostały opisane właśnie przez Wilde'a w 'Portrecie Doriana Graya'. Tajemnicą poliszynela jest, że autor opisy zaczerpnął z własnych doświadczeń.

Czy takie wyjaśnienie Cię satysfakcjonuje, Dariusie? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 08 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 21 wrz, 2007
Posty: 1027
Lokalizacja: Marianowo
Był Big Ben, potem Big Darius a teraz Big Buttman :)
Dzięki za kolejne smaczki.

P.S.
I na to wszystko zasamazka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt 08 mar, 2011 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 08 wrz, 2007
Posty: 601
Lokalizacja: Cosmopolitan
Bucio wiesz ze lubie cie lechtac bo sie tak fajnie wyginasz jak kot.

Mam sugestie aby na naszej stronie stwozyc osobny dzial :

"Alphavikpedie" oczywiscie Mr.Buttman bylby niekwestionowanym autoro-moderatorem dzialu.

I mam wniosek aby Mr.Buttmana przemianowac naSir Buttman :lol:

A poza tym chyle czola przed wszystkowiedzacym Sir Buttman`em

I NIE JEST TO SARKAZM ! ! !

_________________
For a Million Years they Dream before they open up their eyes again - Remember Me !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL